Bestellen en Verzenden

Bestellen en Verzenden

Verzendservice                         

Wanneer u een bestelling doet bij Sneakersenzo wordt deze geleverd door PostNL.
Wij werken uitsluitend met PostNL omdat dit een betrouwbare partij is welke voor een snelle levering kan zorgdragen.Wij verzenden uitsluitend binnen Nederland

Levertijd

Sneakersenzo zal altijd zorg dragen voor een snelle en zorgvuldige afhandeling van je bestelling. De verzending van je bestelling duurt 10-15werkdagen en gebeurt via PostNL. Op zondag wordt er niet bezorgd. Alleen ongeopende en onbeschadigde pakketten aannemen aub.

Niet thuis tijdens levering

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat je bestelling wordt afgeleverd biedt de chauffeur het pakket bij je buren aan. Je krijgt daar een bevestiging van in je brievenbus zodat je direct je pakket kunt ophalen bij je buren. Wanneer je liever niet hebt dat het pakket bij je buren wordt afgeleverd vermeld dit dan tijdens je bestelling bij "opmerkingen". Wanneer je nu bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent ontvang je een bericht van de chauffeur met een 'Niet- thuis-code' erop.  Als je geen keuze maakt of kiest voor aflevering thuis op een andere dag en de tweede keer wederom niet thuis bent, ontvang je opnieuw een bericht om je zending bij een PostNLkantoor in de buurt op te halen.

Verzendkosten
10-15 EUR
 

Mijn bestelling is niet aangekomen wat nu?

Is je bestelling na enkele dagen nog steeds niet bij je afgeleverd en is het ook niet afgeleverd bij de buren of bij het dichtstbijzijnde postkantoor? Dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice zodat we kunnen uitzoeken waar het is misgegaan. Stuur hiervoor een e-mail naar  customer service.

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Indien je een beschadigd artikel hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail Zorg dat je het product niet gebruikt. Wij sturen dan een onbeschadigd artikel toe. De verzendkosten nemen wij uiteraard voor rekening.

 

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Indien je niet het juiste artikel hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail Zorg dat je het product niet gebruikt. Wij sturen  dan het juiste artikel toe. De verzendkosten nemen wij uiteraard voor ons rekening.